STYL

b.young, Fransa a Dranella - dánské značky s dotekem přírody

Trojice značek dámské módy z Dánska nabízí nejen aktuální módní trendy, ale zároveň je i ohleduplná k přírodě: dbá na to, jak a kde se zboží šije, a používá recyklované materiály. Také jejich nové kolekce, které na veletrhu STYL poprvé prezentovala firma LERROS Fashion CZ, našly barevnou inspiraci v podzimní přírodě.

„Oblečení dánských značek b.young, Fransa a Dranella je sportovně elegantní, výborně kombinovatelné a příjemné na nošení. Velikosti máme od 34 až do 46 a jde o velkorysé dánské velikosti, které opravdu odpovídají našim českým,“ říká Romana Novotná, výkonná ředitelka společnost LERROS Fashion CZ s.r.o., která je výhradním distributorem těchto dánských značek pro Českou a Slovenskou republiku. „Značka b.young je trendová móda zaměřená na ženy 25+, reaguje rychle na nejnovější módní trendy a uspokojí tak klientelu, která poslední trendy hledá.  Fransa je pro kategorii 30+ a Dranella obléká ženy 35+, které už jsou sofistikované a potrpí si na kvalitu a perfektní fitting. Výrobcem je dánská společnost DK Company, která dbá na životní prostředí a šetření zdrojů, proto pro všechny tři značky platí, že minimálně pětina materiálu pochází z recyklace,“ zdůrazňuje Romana Novotná.

Na českém trhu jsou značky b.young, Fransa a Dranella zastoupeny druhým rokem a na veletrhu STYL měly premiéru. Velkoryse pojatá expozice představila v pořadí druhé ze tří kolekcí vyvzorovaných pro podzim a zimu 2019/2020. „S ohledem na vývoj podnebí a mírnější zimy jsou  všechny kolekce odlehčené a přechodové, třeba u pletáže se nepoužívají silné vlny. Kombinují se různé typy materiálů, například lehká viskózová sukně s tlustým svetrem. Ze vzorů je v kolekcích k vidění hodně kára, kostek, vracejí se kohoutí stopy stejně jako patchwork nebo zvířecí motivy. Zajímavé je větší množství úpletových materiálů, a to na sakách, kalhotách i sukních. Z barev hrají velkou roli skořicová, vínová, olivová a teplá žlutá, které říkáme zlatý dub. Všechno jsou to teplejší přírodní barvy s inspirací ze zdrojů země,“ popisuje Romana Novotná. Zároveň radí spotřebitelkám, aby s nákupem módního kousku nečekaly až na výprodeje. „Všechny trendové značky nabízejí nejmódnější a nejlepší kousky na začátku sezony. Ke konci sezony už je to masová záležitost a kupujete to, co mají všichni. Kdo chce mít něco zvláštního, měl by se o trendy zajímat hned na začátku, kdy je také největší výběr,“ poradila.

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše