GO a Regiontour

Übersetzung nicht verfügbar.

EXIM TOURS: klienti nakupují dříve a chtějí kvalitu

Na veletrh GO se opět vrátila největší cestovní kancelář v České republice. EXIM TOURS vystavuje společně se svým partnerem, firmou CEWE FOTOLAB, která je jedničkou v oblasti výroby fotoknih a dalších fotografických produktů. „Pořádáme dohromady různé akce pro děti a letos jsme se rozhodli i pro společnou prezentaci tady v Brně,“ říká Petr Kostka, obchodní ředitel EXIM TOURS. V sobotu se v expozici můžete potkat s Jakubem Vágnerem, známým rybářem a držitelem několika světových rekordů.

Petr Kostka o cestovní kanceláři říká, že je takový velký supermarket, ve kterém si zákazník vždycky vybere – od exotiky před blízkou či vzdálenější letní dovolenou až po tuzemské pobyty, lyžařské zájezdy a tak dále.

„My jsme specialisté na Tunisko, Egypt, Turecko, k žádaným destinacím patří ï Řecko a řecké ostrovy, Španělsko, Itálie. Máme obrovské nárůsty prodeje „first minute“. Vidíme, že Češi mění své chování v tom, že nechtějí čekat na poslední chvíli na to, co zbude, ale chtějí si vybrat z co nejširší nabídky. Je také velice zajímavé, že loni si 28 % klientů koupilo pětihvězdičkové hotely a velká většina volila all inclusive. Ekonomice se daří, lidé mají peníze, a tak je chtějí utratit za kvalitu a pohodlí. Nechtějí na dovolené řešit žádné problémy, proto jdou k velkým značkám jako jsme my a vybírají si čtyřhvězdičkové a pětihvězdičkové hotely,“ říká obchodní ředitel.  

K novinkám letošní sezóny patří zájezdy k Jadranu do Černé Hory. „To je jeden z mých osobních tipů, je to skvělá doletová vzdálenost a klientům mohu tuto dovolenou jen doporučit. Mám velmi rád Egypt, a nejen já, Češi milují šnorchlování a hodně se jich vrací právě do Egypta, oproti loňsku vidíme nárůst o 80 až 90 procent. Stabilně oblíbené je Turecko, které má jedno z nejlepších all inclusive, má skvělé bazény s tobogány, výborně vybavené hotely, nádherné pláže i památky. Zájem vidíme i o Tunisko a nárůst klientů jsme zaznamenali i v případě Bulharska. Jedním z důvodů je i to, že k nám přišli klienti poté, co skončila cestovní kancelář Thomas Cook a Neckermann,“ dodává Petr Kostka.

V loňském roce vycestovalo s cestovní kanceláří EXIM TOURS na 350 000 českých klientů. EXIM TOURS jako holding má však po sebou také slovenskou cestovní kancelář, polskou, maďarskou a nově i rumunskou, takže roste a daří se mu. Brněnský veletrh vnímá jako příležitost pro setkání se svými spolupracovníky a především konečnými zákazníky. „V první den si za námi přišli hlavně naši partneři pro katalogy a nové materiály, na stánku proběhla řada jednání, od pátku už začala chodit přímá klientela. Je skvělé, že lidé velice vítají, že tu EXIM TOURS je,“ říká Petr Kostka.

Weitere News von der Messe