KABO

Übersetzung nicht verfügbar.

PROTETIKA CZ PLUS: Barefoot frčí, teplá zima ovlivňuje nakupování

Společnost PROTETIKA, která je specializovaným výrobcem, prodejcem a distributorem zdravotnické obuvi a pomůcek, představila na letošním veletrhu KABO i dětskou obuv pro podzim/zimu 2020. „V ní se nám určitě podařila barefootová kolekce, o kterou byl obrovský zájem,“ říká na stánku ředitelka společnosti Ester Chodová. „Snažili jsme se zákazníkům vyjít vstříc a využít poznatky z minulých sezón, kdy jsme sbírali zpětné vazby ohledně konstrukcí, barevnosti i typických znaků barefootové obuvi.“

Kolekce Protetika Barefoot má nulový sklon podrážky mezi špičkou a patou boty. To při chůzi a běhu zajišťuje přirozený postoj, kdy pata není výš než špička a chodidlo může přirozeně pracovat. Špička bot je dostatečně rozšířená, tak aby se v ní mohly prsty rozprostřít, jako při chůzi naboso. Barefootová obuv je ideálním řešením pro děti, které se pohybují v prostředí s měkkými a 3D povrchy, jako je písek, štěrk, hlína nebo tráva. Naopak na tvrdých površích, jako je třeba beton, dlažba nebo plovoucí podlaha, je lepší zvolit klasickou vycházkovou nebo přezůvkovou obuv.

 „Myslím si, že i naše klasická kolekce pro děti se setkala s velkým ohlasem,“ říká na veletrhu Ester Chodová. „Máme v kolekci podzim/zima například modely s membránou, což je důležité, zvlášť když je venku tak rozmarné počasí. Děti by měly chodit obouvané nejen zdravě a hezky, ale také komfortně, aby jim botičky nepromokaly, aby se v nich cítily teple a aby obecně byly splněny všechny zásady pro zdravé obouvání dětí.“ 

Z pestré kolekce na stánku v pavilonu P vybírá Ester Chodová modely, které se mezi zákazníky staly velmi oblíbené. Hodně zaujala například dětská zimní kozačka v městském stylu s efektním potiskem kůže. „Ta barevná kombinace tmavomodré s květovaným vzorem a kožešinou vypadá hodně módně a designově zajímavě, jde o velmi atraktivní model. Co se týká barefootů, tak naši zákazníci ocenili například dívčí modely, které se třpytí. To teď hodně letí, takže i my jsme přistoupili k různým třpytkovým ozdobám, které vždy model posunou o třídu výše a líbí se,“ ukazuje Ester Chodová. A také dodává, že oblíbenost a zájem o modely určuje také počasí. „Letos nebyla pravá zima, což se projevilo i tím, že lidé více kupovali celoroční obuv, jarní nebo podzimní. Ale ta zimní asi mnohým obchodníkům zůstala na skladech, proto o ni v tuto chvíli není tak velký zájem.“

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše