KABO

55. mezinárodní veletrh obuvi a koženého zboží

Doprovodný program

sobota 22.02.2020
12:30 - 13:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Cirkulární fashion systém – budoucnost módního průmyslu

Přednáška

Módní průmysl i obchod čelí v posledních letech narůstajícímu tlaku – vyrábíme čím dál tím víc oblečení, a tedy i textilního odpadu, který neumíme ve většině případů recyklovat. Obchody jsou zahlcené zbožím, které neumíme prodat, a tak se z nich bez jakéhokoliv užitku stává odpad. Prodat oděvy za plnou cenu je čím dál tím složitější kvůli slevám. Klesá kvalita, klesá loajalita zákazníků, klesá jejich schopnost a ochota se o oblečení starat. Máme problém. Kamila Boudová, která učí udržitelnou módu na vysokých školách v Paříži a v Čechách pravidelně pořádá SLOU DAYS, představí princip cirkulární ekonomiky pro módní průmysl a výhody, které přinese všem zainteresovaným osobám.

Přednášející: Kamila Boudová

13:00 - 14:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

TRENDY 2020 aneb Přivítejte změnu

Přednáška

Aktuální vývoj módního průmyslu v celosvětovém měřítku, vč. jeho negativních důsledků na planetu, výrobní podmínky a chování zákazníků. Nové hodnoty, síla zákazníka a nutnost změny. Hlavní obchodní trendy a nejdůležitější prvky módních trendů pro obchodníky – siluety, motivy, barvy a materiály pro rok 2020. Přednáška je spojená s módní přehlídkou trendových kolekcí vystavovatelů. Tlumočení do češtiny zajištěno.

Přednášející: Ellen Haeser – Studio Haeser /Holandsko

neděle 23.02.2020
12:30 - 13:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Interaktivní workshop: Unikátní kódy v obuvi a textilu

Přednáška

Využití unikátních kódů pro výrobce obuvi a textilu nejen jako ochrana před padělky, ale i marketingový nástroj. Společnost veri.to představuje výrobcům i zákazníkům výhody trendy řešení spojující unikátní kód na výrobku a mobilní telefon v rukou zákazníka.

Přednášející: Luboš Pech – obchodní ředitel firmy veri.to

13:00 - 13:45

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Proč prodávat doplňkový sortiment

Přednáška

Přednáška je určena pro majitele, vedoucí prodejen a pro všechny, kteří se zabývají prodejem doplňkového sortimentu v kamenných prodejnách. (produkty pro ošetřování obuvi a kabelek, spreje do obuvi a na nohy, vložky a stélky do obuvi apod.). Dostanete potřebné informace, jak motivovat své zaměstnance a dozvíte se, co je důležité, aby Vaši asistenti prodeje znali. Dostanete komplexní know-how, které Vás dovede k cíli – k vysoké profesionalitě obsluhy spokojeného zákazníka. Na konci přednášky bude prostor pro Vaše dotazy.

Přednáší: Jitka Hoskovcová – manažerka prodeje firmy Torumia s. r. o.

15:30 - 16:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Jak ovlivňují informace na etiketě nákupní chování spotřebitelů

Přednáška

Pro spotřebitele již není hlavním kritériem cena, ale zajímají se o materiál, kvalitu i způsob údržby textilního výrobku. Mezi spotřebiteli rezonují i environmentální témata, která ovlivňují nákup, údržbu i vyřazování textilu. Tyto a další informace přinesl rozsáhlý evropský průzkum spotřebitelského chování. Přijďte si poslechnout, v čem jsou čeští spotřebitelé nejlepší a které informace na výrobku rozhodují o jeho koupi. Výzkum realizovala prestižní agentura IPSOS. Výsledky výzkumu přináší do České republiky SOTEX GINETEX CZ – národní asociace pro symboly údržby.

Přednášející: Ladislava Zaklová – výkonná ředitelka Sotex Ginetex

pondělí 24.02.2020

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše