STYL
Termín a místo 22. - 24. 02. 2020, Výstaviště Brno
Doprovodný program
sobota 22.02.2020
12:30 - 13:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Cirkulární fashion systém – budoucnost módního průmyslu

Přednáška

Módní průmysl i obchod čelí v posledních letech narůstajícímu tlaku – vyrábíme čím dál tím víc oblečení, a tedy i textilního odpadu, který neumíme ve většině případů recyklovat. Obchody jsou zahlcené zbožím, které neumíme prodat, a tak se z nich bez jakéhokoliv užitku stává odpad. Prodat oděvy za plnou cenu je čím dál tím složitější kvůli slevám. Klesá kvalita, klesá loajalita zákazníků, klesá jejich schopnost a ochota se o oblečení starat. Máme problém. Kamila Boudová, která učí udržitelnou módu na vysokých školách v Paříži a v Čechách pravidelně pořádá SLOU DAYS, představí princip cirkulární ekonomiky pro módní průmysl a výhody, které přinese všem zainteresovaným osobám.

Přednášející: Kamila Boudová

13:00 - 14:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

TRENDY 2020 aneb Přivítejte změnu

Přednáška

Aktuální vývoj módního průmyslu v celosvětovém měřítku, vč. jeho negativních důsledků na planetu, výrobní podmínky a chování zákazníků. Nové hodnoty, síla zákazníka a nutnost změny. Hlavní obchodní trendy a nejdůležitější prvky módních trendů pro obchodníky – siluety, motivy, barvy a materiály pro rok 2020. Přednáška je spojená s módní přehlídkou trendových kolekcí vystavovatelů. Tlumočení do češtiny zajištěno.

Přednášející: Ellen Haeser – Studio Haeser /Holandsko

neděle 23.02.2020
12:30 - 13:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Interaktivní workshop: Unikátní kódy v obuvi a textilu

Přednáška

Využití unikátních kódů pro výrobce obuvi a textilu nejen jako ochrana před padělky, ale i marketingový nástroj. Společnost veri.to představuje výrobcům i zákazníkům výhody trendy řešení spojující unikátní kód na výrobku a mobilní telefon v rukou zákazníka.

Přednášející: Luboš Pech – obchodní ředitel firmy veri.to

13:00 - 13:45

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Proč prodávat doplňkový sortiment

Přednáška

Přednáška je určena pro majitele, vedoucí prodejen a pro všechny, kteří se zabývají prodejem doplňkového sortimentu v kamenných prodejnách. (produkty pro ošetřování obuvi a kabelek, spreje do obuvi a na nohy, vložky a stélky do obuvi apod.). Dostanete potřebné informace, jak motivovat své zaměstnance a dozvíte se, co je důležité, aby Vaši asistenti prodeje znali. Dostanete komplexní know-how, které Vás dovede k cíli – k vysoké profesionalitě obsluhy spokojeného zákazníka. Na konci přednášky bude prostor pro Vaše dotazy.

Přednáší: Jitka Hoskovcová – manažerka prodeje firmy Torumia s. r. o.

15:30 - 16:00

Pavilon P přízemí / Programové centrum

Jak ovlivňují informace na etiketě nákupní chování spotřebitelů

Přednáška

Pro spotřebitele již není hlavním kritériem cena, ale zajímají se o materiál, kvalitu i způsob údržby textilního výrobku. Mezi spotřebiteli rezonují i environmentální témata, která ovlivňují nákup, údržbu i vyřazování textilu. Tyto a další informace přinesl rozsáhlý evropský průzkum spotřebitelského chování. Přijďte si poslechnout, v čem jsou čeští spotřebitelé nejlepší a které informace na výrobku rozhodují o jeho koupi. Výzkum realizovala prestižní agentura IPSOS. Výsledky výzkumu přináší do České republiky SOTEX GINETEX CZ – národní asociace pro symboly údržby.

Přednášející: Ladislava Zaklová – výkonná ředitelka Sotex Ginetex

pondělí 24.02.2020