ProDítě, Svět ženy

Übersetzung nicht verfügbar.

PATRON Bohemia pokračuje v delší než stoleté tradici, v Mělníku každý rok vyrobí čtyři tisíce kočárků

Česká výroba od A do Z a propracovaný modulární systém 3 v 1, který zákazníkům umožňuje sestavit si jedinečnou kombinaci kočárku a autosedačky. To jsou hlavní přednosti výrobků společnosti PATRON Bohemia, která sídlí v tradičním českém „hlavním městě kočárků“.

Značka PATRON Bohemia je na veletrhu PRODÍTĚ pravidelným vystavovatelem a letos v pavilonu G2 představuje širokou nabídku dětských potřeb včetně cestovních postýlek, lehátek, židliček nebo golfových holí.  Nosným produktem však nadále zůstávají kombinované kočárky, kterých za rok v Mělníku vyrobí přibližně čtyři tisíce setů, čili kompletů podvozek, hluboké lůžko a sportovní sedačka, případně i autosedačka.  “Zájem o naše výrobky loni mírně vzrostl, což koresponduje s růstem porodnosti a kupní síly obyvatel, protože cenově patříme k vyšší střední třídě,“ řekl na brněnském veletrhu generální ředitel společnosti PATRON Bohemia Petr Kotík. V poptávce podle něj stále vítězí modulární systémy kočárku všechno v jednom, které pokryjí potřeby dítěte od narození až do dvou nebo tří let. Následně stačí tuto kombinaci doplnit lehkým sportovním kočárkem s jednoduchým použitím.

Co se naopak mění, je náročnost zákazníka. „Dnes si  rodiče pečlivě vyhledávají informace na webu a sbírají recenze na sociálních sítích. Zákazník je stále edukovanější a přichází k nám už s informacemi, které si pouze doplní a ověří. I na veletrh většina lidí přijede už informovaná a chce vidět konkrétní věci nebo technické finesy. Na nás i prodejce to je občas velký nápor,“ přiznává Petr Kotík, který přesto pokládá veletržní prezentaci za důležitou. „Veletrh PRODÍTĚ je prodejní, přicházejí sem zákazníci s nákupními ambicemi, mnoho z nich pro konkrétní výrobek, i když někdy pak odejdou s jiným. Pro nás má účast význam z několika pohledů: jako kontakt s prodejci, pro oslovení koncových zákazníků z Brna a okolí a také jako podpora znalosti značky, protože naši klienti se stále obměňují,“ vysvětlil.

Na stánku PATRON Bohemia je představena nová kolekce pro 2019, v níž  návštěvníky upoutá inovovaný design hlubokého lůžka AMIGO. „Nový design korbiček odpovídá aktuálním trendům, protože kočárek je chápán i jako módní doplněk. Agresivní moderní design zdůrazňuje přítomnost hliníkového rámu, korba má ostře řezané hrany a trendovou šedo-bílou barevnost,“ popisuje Petr Kotík a zdůrazňuje také designovou provázanost všech komponentů: „Naší předností je vysoká flexibilita, takže dokážeme kombinovat jakýkoliv díl korbičky s jakýmkoli podvozkem. Náš modulární systém si zákazník sestaví na míru podle svého přání a tato individualizace výrobku nás odlišuje od konkurence.“

Tím nejdůležitějším, co značku PATRON Bohemia odlišuje, však zůstává česká výroba. „Neznáme nikoho jiného, kdo by kočárky v Čechách vyráběl, pokud nepokládáme za výrobu skládání z několika dovezených komponentů. U nás máme kompletní technologickou základnu pro výrobu kočárků a nakupujeme jen základní materiál jako trubky nebo látky,“ říká Petr Kotík a dodává: „V servisu je to pro klienta výhoda. Protože vlastníme komponenty, je pro nás velmi jednoduché cokoliv opravit nebo vyměnit a reagujeme velmi rychle. Ostatně zákazníci od českého výrobce vysokou kvalitu a rychlost dodávek i servisu očekávají.“

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše