FUTURE MOBILITY

Chytrá řešení pro dopravu budoucnosti

Produkty

Vyhledávání
Obor 7 Automatizované a autonomní systémy řízení
Zpět na obor
A

Advaced Perception demonstrátor

Vystavuje:
Yunex,s.r.o.
Umístění Pavilon A1 přízemí / 005

Autonomní transportní robot BringAuto

Robot může být vzdáleně ovládán obsluhou (teleoperace), nebo dokáže jezdit plně autonomně. Díky modulární konstrukci je možné osadit robota různými nástavbami, např. nástavbou pro prodej občerstvení, nástavbou pro čištění veřejných prostranství, či nástavbou dle přání zákazníka. Robot může vozit materiál přímo na podvozku, na který se dají umístit až dvě europalety. Robot má nosnost až 700 kg a maximální rychlost 20 km/h. Samozřejmostí je také úsporný elektrický pohon a olověné či lithium-iontové baterie, díky kterým robot vydrží celodenní provoz na jedno nabití. Kompaktní rozměry (3000x1300 mm) jej předurčují pro provoz v centrech měst a zahuštěných průmyslových a obchodních areálech. Autonomní řízení a veškerá bezpečnost je zajištěna pomocí kombinace kamer, LiDARu a radarů.

Vystavuje:
BringAuto
Umístění Vol.plo.D2-vozovka před pav.D k pav.A1 / 004A Vol.plo.D2-vozovka před pav.D k pav.A1 / 004
F

Fleet management systém BringAuto Fleet

Flotilu robotů je možné vzdáleně řídit pomocí aplikace, určovat cíle jednotlivých robotů a sledovat je na mapě. Veškerý software pro správu robotů je open-source, takže je možné jej snadno zaintegrovat do systémů Smart City nebo industriálních parků tak, aby roboty mohly podávat informace o provozu, své vytíženosti či stavu silnic. O pohybu robotů i aktuální situaci ve městě tak může informovat přímo město či majitele průmyslového areálu; naopak robot může být centrálním systémem informován o aktuální situaci a volit jinou cestu. Komunikace robota s centrálním systémem, jeho modularita a elektrický pohon podporují ekologii i efektivitu logistiky celého města či průmyslového areálu.

Vystavuje:
BringAuto
Umístění Vol.plo.D2-vozovka před pav.D k pav.A1 / 004A Vol.plo.D2-vozovka před pav.D k pav.A1 / 004
H

HERE We Go

HERE WeGo je bezplatná navigační aplikace, která vede místní i světové cestovatele na známé i zahraniční cesty. Aplikace má nyní svěží, nový design a přehlednější a snadněji použitelnou navigaci.

Užijte si bezstarostnější cestu a dosáhněte svého cíle bez námahy, jakkoli se tam potřebujete. Dostaňte se tam pěšky se snadno srozumitelným průvodcem. Jeďte veřejnou dopravou ve více než 1900 městech po celém světě. Nebo použijte podrobné hlasové navádění s přesnými pokyny pro jízdu a jeďte autem. Můžete dokonce najít parkoviště v cíli a nechat se navést přímo k němu.

Navštěvujete často stejná místa? Uložte je do sbírky, abyste měli pořádek a snáze je našli. Nebo použijte zkratky a najděte k nim trasu jedním kliknutím.

Potřebujete udělat další zastávku nebo chcete jít konkrétní cestou? Jednoduše přidejte průjezdní body do svých tras a HERE WeGo vás tam povede.

Chcete ušetřit svá mobilní data a zůstat na cestách i bez připojení k internetu? Stáhněte si mapu regionu, země nebo kontinentu a dokončete svou cestu a zůstaňte zcela offline.

Umístění Pavilon A1 přízemí / 027
I

IoT svítidlo veřejného osvětlení

IOT svítidlo Alexia je široce použitelné, energeticky úsporné LED svítidlo, které hledí do budoucnosti. Pro design svítidla jsou charakteristické jemné křivky, hladké linie, přívětivý vzhled a štíhlý design.

Prostřednictvím rozhraní API lze svítidlo připojit online k jakémukoli back office systému, a lze jej tedy ovládat a monitorovat na dálku. Svítidlo obsahuje různé senzory, které přispívají ke snadné instalaci, nízkým nákladům na údržbu a dlouhé životnosti – př. dálková regulace, GPS, monitoring spotřeby energie, akcelerometr, monitoring teploty, apod.

IOT svítidlo Alexia je navíc v námi prezentované verzi Observer vybaveno pokročilým kamerovým systémem s analytikou. Obsahuje 2 kamery s 226° záběrem (113° záběr na kameru). Videostreamy lze ukládat lokálně nebo přenášet prostřednictvím bezdrátového spojení 4G nebo Wi-Fi. S volitelnou integrovanou technologií "Edge computing" lze provádět analýzu videostreamů. Zvukové klipy lze přehrávat pomocí volitelného zvukového reproduktoru. Kamerový doplněk Observer může být dodán jako samostatná kazeta jako doplněk ke stávajícímu svítidlu. Pokud je doplněk Observer potřeba na jiném místě, lze jej snadno přenést na jiné místo na svítidlo stejného typu.

Vystavuje:
Yunex,s.r.o.
Umístění Pavilon A1 přízemí / 005
P

Platforma INTIQ

Platforma INTIQ společnosti INTENS Corporation je modulární škálovatelný software, který poskytuje podporu pro více oblastí správy. Je nabízena jako on premise nebo cloudové řešení a pokrývá různé funkce v oblasti řízení a monitorování provozu i zabezpečení. Její architektura založená na nezávislých funkčních modulech a mikroslužbách zajišťuje škálovatelnost a robustnost. Řada nasazení pro řízení městských a celostátních dopravních systémů svědčí o naší koncepci a účinně pomáhá poskytovat řidičům lepší podmínky na silnicích.

Umístění - / -
Ř

Řadič světelné signalizace

Moderní řadič Sitraffic sX pro řízení světelné signalizace.
Nízká spotřeba elektrické energie díky unikátnímu řešení tzv. 1W technologie.
Vysoká bezpečnost a spolehlivost.
Splňuje požadavky v oblasti kybernetické bezpečnosti dle ISO 27001.
Snadné a bezpečné ovládání prostřednictvím vzdáleného přístupu.
Modulární systém, který lze přizpůsobit konkrétním padavkům zákazníka.

Vystavuje:
Yunex,s.r.o.
Umístění Pavilon A1 přízemí / 005
S

Simulátor řešení preference vozidel ve městě pomocí ''V2X''

Umístění Pavilon A1 přízemí / 003

Smart navigační kiosek

Navigační kiosek slouží pro podporu navigace v budovách.
Návštěvnické kartičky pro turnikety jsou nahrazené chytrými kartami, které komunikují s kiosky rozestavěnými na rozcestích chodeb, u schodišť a u výtahů v budově. Když návštěvník na recepci nahlásí cíl návštěvy v budově, je cíl přiřazený do systému ke konkrétní návštěvnické kartě. Pokud se s ní návštěvník přiblíží ke kiosku, zobrazí se na něm personalizovaná navigační instrukce (když se návštěvník vzdálí, tak opět zmizí). Díky tomu systém zvládá odbavit velké počty návštěvníku i když pro každého má samostatný pokyn.
Navigační instrukce jsou ve formě šipky, textové instrukce (pro nevidomé může být hlasová) a případně také videa zobrazujícího úsek od aktuální pozice návštěvníka k dalšími kiosku (tedy návštěvník nemusí umět česky a vlastně ani nemusí umět číst).
Kiosky umožňují návštěvníkovi plánovat bezbariérové trasy a umí reagovat na dynamická omezení v budově (nefunkční výtah, uzavřený koridor apod.). Kiosky mají podporu pro hromadné akce (nejsou nutné kartičky) a pro evakuaci.
Další řešení jsou určená pro budovy bez kontrolovaného vstupu, jako jsou nádraží, nemocnice, kampusy a další typy budov.

Vystavuje:
CEDA Maps
Umístění Pavilon A1 přízemí / 009
U

Ultra HD Mobilní mapovací vozidlo

Jde o speciální vozidlo vybavené jedním z nejvýkonnějších mobilních mapovacích systémů na světě.
Auto se používá pro tvorbu (Ultra) HD map, které jsou nezbytné pro autonomní vozidla. Aktuálně se podílí např. na projektu autonomní tramvaje.
Vozidlo je vybaveno dvojící supervýkonných LIDARů, panoramatickou kamerou a řadou HD kamer, dvojící GNSS antén, odometrem a superpřesnou inerciální jednotkou.
Za 8 hodin v provozu nasbírá vozidlo cca 10 TB dat (10 000 GB dat). Je to tak velký objem, že jej nelze odeslat přes internet.
K vozidlu patří dále linka na zpracování dat, která obsahuje výkonné datové úložiště a SW aplikace s prvky umělé inteligence, které v naměřených datech dokáží automaticky nacházet objekty jako jsou stromy, stožáry, svodidla apod.
Pro srovnání si představte, jak dlouho trvá geodetovi zaměřit na pozemku 1 bod s přesností 14cm ve 2D. Vozidlo jich při rychlosti 130km/h (i při jízdě po kostkách) zaměřuje ve 3D 3,6 milionu za vteřinu a dosahuje při optimálních podmínkách absolutní přesnosti okolo 3 cm. Díky speciálním technikám se dá dostat na ještě vyšší přesnost a vysokou přesnost lze také udržet i ve složitých podmínkách (např. v tunelu).

Vystavuje:
CEDA Maps
Umístění Pavilon A1 přízemí / 009
V

V2X RSU jednotka

Silniční jednotka RSU2X společnosti Yunex Traffic představuje ústřední rozhraní pro bezdrátovou komunikaci mezi silniční infrastrukturou a palubními jednotkami.
Obousměrná komunikace prostřednictvím RSU umožňuje nejen přenos informací (např. o omezení rychlosti), ale i příjem zpráv v reálném čase. Jednotka RSU2X poskytuje klíčová data pro přesnější přehled o aktuální dopravní situaci, a tím přispívá i k efektivnějšímu řízení dopravy, výraznějšímu poklesu počtu dopravních nehod. Jednotka se vyznačuje vysokou bezpečností a vysokým výpočetním výkonem.

Vystavuje:
Yunex,s.r.o.
Umístění Pavilon A1 přízemí / 005

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše