Campingworld Neugebauer přivezl oceněné vozy a kompletní nabídku

Můžete tam strávit dvě hodiny a stejně nebudete na konci. Firma Campingworld Neugebauer totiž na Caravaning Brno dovezla kompletní portfolio svých obytných vozů, v pavilonu F na jejich výstavní ploše 01 stojí desítky nablýskaných strojů značky Carthago a Malibu. Vybral by si velmi i méně náročný zákazník.

Příchozí rozhodně neminou velké cedule, které oznamují, že Carthago v roce 2017 vyhrálo ve dvou kategoriích titul Nejlepší obytný automobil roku. „Do 80 tisíc euro je to C-tourer, v kategorii nad 80 tisíc euro je to pak C-line. Model 4.9. je pak náš nejprodávanější vůz vůbec,“ popisuje letošní lákadla jednatel české pobočky Kristián Holzbecher, Ta sídlí na třech tisících metrech čtverečních v Pohořelicích u Brna.

Díky čemu vystavované 4,5tunové Cartago tak boduje? „Má to dva důvody – zaprvé svým zpracováním, zadruhé použitými technologiemi. Cartago má takzvanou DNA. Všechny prvky, které jsou v nejvyšších řadách, najdou zákazníci i v těch nižších. Ať jde o kování nebo komplet celou konstrukci bez použití dřeva. Sendvič má hliník zevnitř i zvenku, uvnitř je izolační hmota. Má komplet dvojitou podlahu s vytápěním uvnitř, takže v zimě chodíte po teplé podlaze a spodní nádrže nezamrznou. To jsou hlavní náskoky proti konkurenci,“ vyjmenovává ředitel.

Z řady Carthago v pavilonu F stojí všechny modely od nejmenších 6,4 metrových vozů až po nejtěžší 7,5 tunové. K nim se přidaly i dvě modelové řady 3,5tunových obytných vozů.

Řada Malibu má dvě kategorie. Jednou jsou vestavby, které podle zkušeností prodejců jsou právě velkým trendem a zažívají nástup. „A i v těch vestavbách jsou technologie používané v Carthagu. Takže třeba nábytek je stále velmi kvalitní, žádný papundekl,“ vysvětluje Holzbecher. A pak jsou tu integrovaná a polointegrovaná auta do 3,5 tuny. „Malibu je taková svěžejší mladší značka, která má za úkol oslovit lidi, kteří si nepotrpí na přílišný luxus, ale preferují praktičnost, trvají však na našich technologiích a kvalitě,“ dodal.

Na otázku, zda se více prodávají vozy pro dva, či pro čtyři osoby, odpovídá: „Nemáme žádný výrazný výkyv na jednu nebo druhou stranu. Rovnoměrně se prodávají vozy pro dvojice i rodiny.“

V Česku však rakouský prodejce zaznamenal pár odlišností od německého trhu. Prodá se zde více těžších a dražších aut. A také zde obytné vozy kupují mladší lidé. „V Česku je o patnáct let nižší věková hranice, kdy si lidé obytný vůz pořizují,“ poznamenal Kristián Holzbecher. Zatímco v Rakousku se na svobodné cesty vydávají nejčastěji lidé kolem 60 let, v Česku jsou „obytňáky“ velkým trendem pro lidi kolem 45 lety. Podle zkušeností prodejců Campingworld Neugebauer jde o zajištěné osoby, které mají možnost chod své firmy během svých cest nechat na managementu. A koupí si velké drahé auto, jak už bylo řečeno výše. Ty levnější a menší si často pořizují senioři, ale také mladí. U řady Carthago žádní pozorovatelný rozdíly nejsou, vzhledem k velké nabídce řady si z ní vybere každý zájemce.

Ať už si zákazník vybere Carthago nebo Malibu, dostane obytný vůz svých snů. Zakázka přímo na míru možná není, ale měnit se dá kde co. „V nabídce je několik možností designu čalounění, skříněk a pak jsou tu velké počty půdorysů, do nichž si „poskládají“ postele, lednice, vybavení, jak je potřeba,“ dodal jednatel Campingworld Neugebauer.

Do jejich vozidel se dá samozřejmě nahlížet, ale také si je můžete otestovat. Stačí se nahlásit na testovací jízdy. Zájem veliký, jezdilo se od samého startu veletrhu.

Více informací naleznete zde