PROTETIKA CZ PLUS: Barefoot frčí, teplá zima ovlivňuje nakupování

Společnost PROTETIKA, která je specializovaným výrobcem, prodejcem a distributorem zdravotnické obuvi a pomůcek, představila na letošním veletrhu KABO i dětskou obuv pro podzim/zimu 2020. „V ní se nám určitě podařila barefootová kolekce, o kterou byl obrovský zájem,“ říká na stánku ředitelka společnosti Ester Chodová. „Snažili jsme se zákazníkům vyjít vstříc a využít poznatky z minulých sezón, kdy jsme sbírali zpětné vazby ohledně konstrukcí, barevnosti i typických znaků barefootové obuvi.“

Kolekce Protetika Barefoot má nulový sklon podrážky mezi špičkou a patou boty. To při chůzi a běhu zajišťuje přirozený postoj, kdy pata není výš než špička a chodidlo může přirozeně pracovat. Špička bot je dostatečně rozšířená, tak aby se v ní mohly prsty rozprostřít, jako při chůzi naboso. Barefootová obuv je ideálním řešením pro děti, které se pohybují v prostředí s měkkými a 3D povrchy, jako je písek, štěrk, hlína nebo tráva. Naopak na tvrdých površích, jako je třeba beton, dlažba nebo plovoucí podlaha, je lepší zvolit klasickou vycházkovou nebo přezůvkovou obuv.

 „Myslím si, že i naše klasická kolekce pro děti se setkala s velkým ohlasem,“ říká na veletrhu Ester Chodová. „Máme v kolekci podzim/zima například modely s membránou, což je důležité, zvlášť když je venku tak rozmarné počasí. Děti by měly chodit obouvané nejen zdravě a hezky, ale také komfortně, aby jim botičky nepromokaly, aby se v nich cítily teple a aby obecně byly splněny všechny zásady pro zdravé obouvání dětí.“ 

Z pestré kolekce na stánku v pavilonu P vybírá Ester Chodová modely, které se mezi zákazníky staly velmi oblíbené. Hodně zaujala například dětská zimní kozačka v městském stylu s efektním potiskem kůže. „Ta barevná kombinace tmavomodré s květovaným vzorem a kožešinou vypadá hodně módně a designově zajímavě, jde o velmi atraktivní model. Co se týká barefootů, tak naši zákazníci ocenili například dívčí modely, které se třpytí. To teď hodně letí, takže i my jsme přistoupili k různým třpytkovým ozdobám, které vždy model posunou o třídu výše a líbí se,“ ukazuje Ester Chodová. A také dodává, že oblíbenost a zájem o modely určuje také počasí. „Letos nebyla pravá zima, což se projevilo i tím, že lidé více kupovali celoroční obuv, jarní nebo podzimní. Ale ta zimní asi mnohým obchodníkům zůstala na skladech, proto o ni v tuto chvíli není tak velký zájem.“