GO a Regiontour

Nejlepší projekty v cestovním ruchu loni připravili Jihočeši

Na podiu v pavilonu P byly vyhlášeny výsledky 12. ročníku Velké ceny cestovního ruchu. Nejúspěšnější byla Jihočeská centrála cestovního ruchu, bodovala také východní Morava a východní Čechy. Cestovní kanceláří roku byla vyhlášena EXIM TOURS.

Start-up zaměřený na cestovatele – fotografy, pivní stezky nebo lázeňské pobyty pro rodiny s dětmi. Tradiční soutěž opět zviditelnila výjimečné projekty a atraktivní novinky v oblasti cestovního ruchu. Široká veřejnost zvolila v hlasování Cestovní kancelář roku, odborná porota pak vybrala start-up roku, nejlepší lázeňské a wellness balíčky, elektronické projekty, jednotné kampaně a turistické produkty v cestovním ruchu.

O vítězství v soutěžní kategorii Cestovní kancelář roku rozhodovalo online hlasování široké veřejnosti. V hodnocení 4699 hlasujících se vítězem stala cestovní kancelář EXIM TOURS a. s., která zahájila činnost před 25 lety a dnes je největší na českém trhu. Do hlasování byly automaticky zařazeny všechny cestovní kanceláře, které působí v České republice a disponují platným pojištěním proti úpadku.

V dalších kategoriích Velké ceny cestovního ruchu rozhoduje o pořadí odborná porota složená z významných odborníků na cestovní ruch. Hned dvě pomyslná zlata a jedno stříbro si z letošního ročníku Velké ceny cestovního ruchu odvážejí zástupci Jihočeské centrály cestovního ruchu. V kategorii Nejlepší jednotná kampaň přisoudila odborná porota první místo kampani s názvem „Jižní Čechy pohodové“, druhá skončila odvážná a kreativní kampaň „Brno True Story“ a třetí „Zažijte jižní Moravu“.

Nejlepším turistickým produktem byly vyhlášeny „Pivní stezky v jižních Čechách“, následoval produkt „Cyklopecky Pardubického kraje“ a jako třetí se umístil produkt „Karlovy Vary Region Card“. Zvláštní ceny porota udělila Spolku Beskydhost za produkt „Po medvědích tlapkách“ a obci Modrá za „Skanzen Modrá – Centrum historie a tradic/areál zážitků pro malé i velké“.

Kategorii Nejlepší elektronický projekt, kde porota posuzovala zejména webové stránky a mobilní aplikace, opanoval Krajský úřad Pardubického kraje s turistickým portálem Vychodni-Cechy.info. Ocenění si portál vysloužil mimo jiné tím, jak se tato zažitá platforma fungující od roku 2006 neustále rozvíjí. Druhá příčka patří Jihočeské centrále cestovního ruchu za prezentaci jižních Čech na facebooku a instagramu. Bronzovou cenu si z Brna odváží Prague Convention Bureau za nový kongresový web Prahy a zvláštní cenu COT media získala „Mapu zážitků Zlínska a Luhačovicka“.

Nejlepší lázeňský a wellness balíček pak podle porotců do soutěže přihlásila společnostLázně Luhačovice – jedná se o cyklus pobytů s názvem „Za krásami Východní Moravy“. Porota ocenila, jak je při těchto pobytech kombinována lázeňská péče se zajímavým programem; balíček tím pomáhá rozvoji cestovního ruchu nejenom v Luhačovicích, ale v celém Zlínském kraji. Jako druhý se umístil balíček „Havaj v lázních… i pro děti“ od Státních léčebných lázní Janské Lázně. Třetí skončil balíček „Pacific Wellness“, který přihlásily Léčebné lázně Mariánské Lázně.

Po roční pauze byl v rámci Velké ceny cestovního ruchu vyhlášen vítěz kategorie Start-up roku v cestovním ruchu. Stal se jím projekt na fotografy zaměřené cestovní kanceláře Inscape Photo Tours, která se zaměřuje i na méně známé destinace.

Velkou cenu cestovního ruchu vyhlašují společně vydavatelství COT media a společnost Veletrhy Brno s cílem přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. Vyhlašovatelé považují aktuální ročník soutěže za vydařený. „Velmi si vážím toho, že v cestovním ruchu jsou lidé, kteří dokáží připravovat stále nové produkty a projekty, takže každý rok máme co oceňovat. V letošním roce se v soutěži sešla řada zajímavých věcí a porota neměla jednoduchou práci. Všichni ocenění si úspěch určitě zaslouží,“ konstatovala na slavnostním vyhlášení jednatelka COT media Eva Frindtová.

Letošní ročník podle ní navíc potvrdil rostoucí kvalitu přihlašovaných projektů. Spolu s ní předávali ceny vítězům náměstek ministryně pro místní rozvoj Zdeněk Semorád, předsedkyně Rady Asociace krajů ČR Jana Mračková Vildumetzová, předseda Fóra cestovního ruchu Viliam Sivek, prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Roman Škrabánek, předseda Asociace cestovních kanceláří ČR Vladimír Dolejš, obchodní ředitel společnosti Veletrhy Brno Jan Kuběna, ředitel veletrhů cestovního ruchu Miloň Mlčák a další osobnosti.

Další aktuality z veletrhu

20. 01. 2019 GO a Regiontour S Periscopem nejen do Skandinávie, ale do celého světa

Za pouštní romantikou do Ománu, za ledovci do Kanady, za sopkami na Island a na Nový Zéland, za velehorami do Nepálu a za kláštery do Gruzie. Brněnská cestovní kancelář PERISCOPE Skandinávie vozí turisty do úchvatné přírody a exotických destinací několika kontinentů. Na...

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše