SALIMA

Übersetzung nicht verfügbar.

INTERLACTO na Salimě ve velkém stylu

Ochutnejte některou z 51 příchutí opočenské zmrzliny, nový zrající sýr Dobrý Václav nebo osvěžující energetické nápoje Benefit na bázi mléka. Skupina INTERLACTO má na letošním ročníku veletrhu Salima jednu z největších expozic, kde představuje novinky svého sortimentu. Jeden ze tří klíčových zpracovatelů mléka v zemi v posledních čtyřech letech investoval do svých provozoven více než 1,5 miliardy korun.

„Na veletrhu Salima jsme tradiční účastníci, vystavujeme tady hlavně kvůli zmrzlinářské produkci, ale prezentujeme i další mlékárenskou výrobu. Je dobré představit novinky v sortimentu, podpořit rozhodující výrobní program a dát trhu na vědomí, že existujeme,“ říká generální ředitel společnosti INTERLACTO Oldřich Gojiš.

Rozsáhlá expozice v pavilonu V dává jasně najevo, že tady vystavuje zmrzlinářský gigant. Na stánku s devíti zmrzlinovými stroji se prezentuje všech 51 v Opočně vyráběných příchutí, dále zmrzlinové tříště a jako letošní novinka základ pro kopečkovou zmrzlinu. „Celých 65 procent točené zmrzliny vyráběné v České republice je z naší mlékárny BOHEMILK v Opočně. V objemu jde o přibližně 1300 tun zmrzliny ročně. Máme asi 2500 konečných odběratelů, kteří prodávají točenou zmrzlinu zákazníkům, a jejich počet stále roste. Na Salimě vystavujeme, abychom si tuto pozici na trhu dále udrželi,“ vysvětluje Oldřich Gojiš.

K novinkám z Opočna patří také řada lahodných mléčných nápojů Benefit s příznivými zdravotními účinky. Benefit Impuls s nízkým obsahem laktózy napomáhá k regeneraci svalstva po fyzické zátěži. „Do ovocné složky jsme namíchali  demineralizovanou syrovátku, kterou spolu s Francouzi vyrábíme jako jediní v Evropě. Na Salimě má tento nápoj premiéru, stejně jako Benefit Jogi s nízkým obsahem tuku, který obsahuje jogurtovou kulturu,“ popisuje Oldřich Gojiš. V blízké budoucnosti plánuje tuto řadu mléčných nápojů rozšířit ještě o Benefit Protein a Benefit Café Latte.

Na společném stánku skupiny INTERLACTO se prezentují také Mlékárna Olešnice, která představuje mj. nový zrající sýr Dobrý Václav, a jihlavská mlékárna Moravia Lacto. Všechny tři výrobní závody se chlubí dlouhou tradicí (jihlavská mlékárna datuje svoji historii od roku 1928, opočenská od roku 1936 a olešnická od roku 1937) a dnes patří k nejvýznamnějším producentům a exportérům mlékárenských produktů v České republice. Skupina INTERLACTO do svých potravinářských provozů za poslední 4 roky investovala více než 1,5 miliardy korun. V Jihlavě byla loni na podzim uvedena do provozu třetí největší plnící linka na čerstvé mléko v Evropě, která je schopna vyrobit ve třech směnách 120 milionů kusů balení mléka v různých velikostech. Šlo o investici za přibližně 220 milionů korun a obdobně vysokou částku letos proinvestují v Olešnici, kde již zahájili výstavbu nové sýrařské kapacity. Zároveň tam letos ukončí modernizaci máslárny. Jak na veletrhu Salima informoval Oldřich Gojiš, celá skupina loni dosáhla zisku 240 milionů korun před zdaněním a její obrat činil 5,2 miliardy korun.

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše