Motosalon

Mezinárodní veletrh motocyklů, čtyřkolek, příslušenství a oblečení

Produkty

Vyhledávání
P

PBS BABY-SX 50

Tento pitbike je určen pro jezdce, kteří se chtějí naučit jezdit na motorce hned od útlého věku. S elektrickým startérem a automatickou převodovku umožňuje zábavu již od samého začátku pro každého.

Typ motoru: čtyřtaktní
Objem motoru: 88 ccm
Výkon: 7 HP
Převodovka: automatická (variátor)
Brzdy přední: plovoucí třmen s kotoučem o průměru 190 mm
Brzdy zadní: plovoucí třmen s kotoučem o průměru 190 mm
Pneumatiky: Mitas MC34 (přední 2,15", zadní 2,50"), litá kola 10"

Výška vidlic: 550 mm (upside down)
Výška sedadla: 600 mm

Další specifická výbava:
Kapoty typu CRF 65, zadní tlumič délky 260 mm s nastavitelným předpětím, kolébkový rám vyrobený z vysokopevnostní oceli, ocelová kyvná vidlice.

Umístění Pavilon P přízemí / 071

PBS GT-MX 125

Tento pitbike je výborným strojem pro začátečníky, kteří se chtějí naučit zacházet se spojkou a řazením, či pro pokročilé, kteří vyhledávají stroj takovýchto rozměrů. Se slušným výkonem a se čtyřstupňovou převodovkou je zábava zaručena. I naši nejmladší jezdci používají právě tento stroj ke zdokonalení jezdecké techniky.

Typ motoru: čtyřtaktní
Objem motoru: 125 ccm
Výkon: 10 HP
Převodovka: čtyřstupňová (N1234)
Brzdy přední: plovoucí třmen s kotoučem o průměru 190 mm
Brzdy zadní: plovoucí třmen s kotoučem o průměru 190 mm
Pneumatiky přední: 60/100 14"
Pneumatiky zadní: 80/100 12"

Výška vidlic: 660 mm (upside down)
Výška sedadla: 650 mm
Hmotnost: 65 kg

Další specifická výbava:
Kapotáže typu CRF 65, ocelová drátová kola, zadní tlumič délky 325 mm s nastavitelným předpětím, startér - nakopávačka.

Umístění Pavilon P přízemí / 071

PBS PRO-MX 190

Je to evoluce bývalého modelu PRO 160 - 2019. Tento pitbike patří mezi ty nejžádanější díky jeho plně nastavitelnému podvozku s jedinečným zadním tlumičem s přepákováním multi-link. V pitbikách je taková varianta velmi vzácná a umožní přesné nastavení a jízdu bez porovnání. Teď se navíc s motorem Zongshen 190 s pětistupňovou převodovkou stává nejvýkonnějším pitbikem z celé naší kolekce.

Typ motoru: ZS čtyřtaktní
Objem motoru: 190 ccm
Výkon: 16,5 HP
Převodovka: pětistupňová (1N2345)
Brzdy přední: plovoucí dvoupístkový třmen s kotoučem o průměru 220 mm
Brzdy zadní: plovoucí třmen s kotoučem o průměru 190 mm
Pneumatiky přední: Kenda 70/100 17"
Pneumatiky zadní: Kenda 90/100 14"

Výška vidlic: 770 mm (upside down)
Výška sedadla: cca 870 mm
Hmotnost: 75 kg

Další specifická výbava:
Plně nastavitelný zadní tlumič DNM MTG-RC o délce 380 mm, kapotáž typu CRF 110, trojitý trubkový rám.

Umístění Pavilon P přízemí / 071

PBS PRO-SXR 160

Toto je pitbike, který je jasným důkazem toho, co je možné vytvořit ze základní verze našich pitbiků. Majitel tohoto stroje je hlavním mechanikem PBS Motorsport Česká republika a tím, že je pro nás naše práce i koníčkem, chceme ukázat, jak majitel může zdokonalit vlastní pitbike podle svých představ. Výfuk LM, karburátor Mikuni 606, brzdy s radiálním třmenem Formula a plovoucím kotoučem made in Italy, vidlice Fastace ALX 07RC, antihoppingová spojka EVR, polepy na míru a spousta dalších zlepšení udělala z našeho PBS PRO neskutečný závodní stroj. Toto vše umožňuje naše nabídka dílů s plnou podporou a s nezastavujícím vývojem tak, abyste měli vždy možnost vytvořit si pitbika na míru.

Typ motoru: XY čtyřtaktní
Objem motoru: 160 ccm
Výkon: 15 HP
Převodovka: čtyřstupňová (N1234)
Brzdy přední: Formula čtyřpístkový radiální monoblok s plovoucím kotoučem o průměru 220 mm
Brzdy zadní: plovoucí třmen s kotoučem o průměru 190 mm
Pneumatiky: PMT slick soft (přední 2,50", zadní 2,75")

Výška vidlic: 735 mm (upside down)
Výška sedadla: cca 800 mm
Pohotovostní hmotnost: 75 kg

Další specifická výbava:
Plně nastavitelný zadní tlumič DNM MTG-RC o délce 380 mm, kapotáž typu Honda CRF, výfuk LM PRO, ocelová kyvná vidlice s přepákováním multi-link.

Umístění Pavilon P přízemí / 071

PBS RIVALE GP

Konečně můžeme prezentovat největší novinku roku 2020. Rivale GP je přímo vývoj, který začal u Rivale PIT. Stejný rám, který se s opravdu velkými možnostmi nastavení dokáže geometricky přizpůsobit, aby se z toho stalo závodní Mini GP. S odlišnými výškami na předních vidlicích, se zadním tlumičem vždy FG Gubellini a neskutečným italským designem laminátových kapotáží si hned na první pohled získá velký respekt. Dodnes se ještě na trhu neukázala tak kompletní motorka, která se chystá potrápit konkurenci. Za rok 2020 v italském mistráku bude jezdit spousta Rivale GP a těšíme se na výsledky. Testy s továrními jezdci překročily očekávání.

Typ motoru: YX čtyřtaktní
Objem motoru: 160 ccm
Výkon: 15 HP
Převodovka: čtyřstupňová (N1234)
Brzdy přední: čtyřpístový přední radiální brzdový třmen s plovoucím kotoučem 240 mm
Brzdy zadní: monoblok Formula dvoupístkový s kotoučem 190 mm
Pneumatiky: Mitas MC35 Soft (přední 2,50", zadní 2,75"), kola 12"

Délka: 1750 mm
Výška: 1100 mm
Šířka: 800 mm
Výška sedadla: cca 750 mm
Hmotnost: 75 kg

Další specifická výbava:
Vidlice GUBELLINI FFX06 plně nastavitelné, zadní tlumič GUBELLINI FQT plně nastavitelný, hliníková zadní kyvná vidlice (made in Italy), přepákování GP style s pevnými stupačkami, výfuk LM, karburátor Keihin 28 mm, řetěz EK 420, rychlopal Domino, přední kotouč plovoucí (made in Italy), přední brzdový třmen radiální, zadní brzdový třmen radiální Formula, a spousta dalších kvalitních dílů.

Umístění Pavilon P přízemí / 071

PBS RIVALE PIT

Tento vysoce kvalitní pitbike je výsledek dvanáctileté zkušenosti ve světě pitbiků a spousty závodních roků celého teamu PBS motorsport. Byl kompletně vyroben v Itálii, což mu dodává opravdu vysokou konstrukční kvalitu, ale hlavně umožňuje nastavení, které se dodnes týkalo jen velmi drahých závodních speciálů. Možnost nastavení úhlu krku a pivotu transformuje tento pitbike do perfektního závodního stroje pro každý okruh a každou jezdeckou podmínku. Podvozek je další neskutečná síla, která je velmi vzácná ve světě pitbiků. Italské přední presurizované vidlice FG Gubellini s možností nastavení délky přes vrchní šroubení jsou důkazem vysoké kvality. Zadní tlumič (FG Gubellini) plně nastavitelný je možné montovat jak napřímo, tak s přepákováním multi-link pod kyvnou vidlicí. Myslíte, že je toho už dost? Tak se připravte na to, že tento pitbike má stejný rám jako náš nový model Rivale GP. Tím pádem se to dá vysvětlit tak, že s jedním rámem máme dvě motorky.

Typ motoru: YX čtyřtaktní
Objem motoru: 160 ccm
Výkon: 15 HP
Převodovka: čtyřstupňová (N1234)
Brzdy přední: čtyřpístový přední radiální brzdový třmen s plovoucím kotoučem 240 mm
Brzdy zadní: monoblok Formula dvoupístkový s kotoučem 190 mm
Pneumatiky: Mitas MC35 Soft (přední 2,50", zadní 2,75"), kola 12"

Délka: 1750 mm
Výška: 1100 mm
Šířka: 800 mm
Výška sedadla: cca 82 cm
Hmotnost: 75 kg

Další specifická výbava:
Vidlice GUBELLINI FFX06 plně nastavitelné, zadní tlumič GUBELLINI FQT plně nastavitelný, hliníková zadní kyvná vidlice (made in Italy), přepákování s pevnými stupačkami, výfuk LM, karburátor Keihin 28 mm, řetěz EK 420, rychlopal Domino, přední kotouč plovoucí (made in Italy), přední brzdový třmen radiální, zadní brzdový třmen radiální Formula a spousta dalších kvalitních dílů.

Umístění Pavilon P přízemí / 071

PBS THUNDER EVO-SX 160

Toto je náš nejprodávanější pitbike pro silniční závodění. Všichni majitelé se s touto motorkou ztotožnili takovým způsobem, že dokázali zajet velmi rychlé časy na okruhu už se sériovou výbavou. Plně nastavitelný podvozek jak na vidlicích, tak na zadním tlumiči umožňuje tuto motorku nastavit i pro ty nejnáročnější jezdce. Motor YX 160 cc je záruka velké zábavy s vysokým výkonem a spolehlivostí. Navíc PBS motorsport Česká republika po velice úspěšném roce získala velké množství dat k nastavení a tím pádem jsme schopni nabídnout našim klientům kompletní podporu, aby se mohli zdokonalit ještě snadněji a efektivněji.

Typ motoru: YX čtyřtaktní
Objem motoru: 160 ccm
Výkon: 15 HP
Převodovka: čtyřstupňová (N1234)
Brzdy přední: plovoucí dvoupístkový třmen s kotoučem o průměru 220 mm
Brzdy zadní: plovoucí třmen s kotoučem o průměru 190 mm
Pneumatiky: Mitas MC35 Soft (přední 2,50", zadní 2,75")

Výška vidlic: 735 mm (upside down)
Výška sedadla: 800 mm

Další specifická výbava:
Plně nastavitelný zadní tlumič DNM MT-RC o délce 325 mm, kapotáž typu KTM, hliníkové brýle - CNC zpracování.

Umístění Pavilon P přízemí / 071

Peugeot Django 125i

Dvoubarevné provedení modelu Django zaujme tím pravým nádechem retra! Modelový rok 2020 přináší zbrusu nový přední gril s ostřeji řezanými liniemi a kompletní LED osvětlení.

Vše ostatní je při starém - líbivý retro design doplňují moderní prvky jako motor s elektronickým vstřikováním paliva, pokročilý brzdný systém ABS, digitální informační panel, nechybí 12V zásuvka pro nabíjení vašeho smartphonu nebo uzamykatelné úložné prostory pod sedlem a ve středovém panelu. Po praktické stránce dále oceníte rovnou podlahu pro převoz větších nákladů nebo praktický háček pro zavěšení tašek.

Umístění Pavilon P přízemí / 022

Peugeot Kisbee 50i

Model Kisbee je stálicí nabídky Peugoetu. Své zákazníky oslovuje především uhlazeným designem s důrazem na kvalitu zpracování. S možností řídít od 15 let je Kisbee ideální volbou pro začínající skútristy a skútristky. Svými kompatními rozměry potěší také majitele kravanů - lehké Kisbee se vejde všude!

V roce 2019 se na scénu vrací dvoutatní motory. Nově vyvinutý 50 ccm 2T agregát s přímým vstřikováním se může pochlubit výkonem 3,4 kW, což je v této kubatuře bezkonkureční hodnota. Pro zákazníky hledající tichý chod a nízkou spotřebu je tu 4T verze s výkonem 2,7 kW.

Umístění Pavilon P přízemí / 022

Peugeot Metropolis 400i

Verze Allure nabízí vysoké čiré přední plexi, lesklé lakování a plnou nálož technických vychytávek. Mezi nimi bezklíčkové zapalování, systém monitorování tlaku v pneumatikách TPMS, denní LED svícení, nastavitelný systém kontroly trakce TCS, automatické rozblikání výstražných světel při prudkém brzdění, funkci samostatného stání díky elektronické aretaci předních kol, elektronickou parkovací brzdu nebo přehledný infotainment palubního počítače.

Metropolis boduje také svojí praktičností, nabízí velkorysý výčet úložných prostorů a díky vysokému plexi také zvýšenou ochranu proti větru.

Umístění Pavilon P přízemí / 022

Peugeot Pulsion 125i RS

Novinka roku 2019 nabízí technologiemi nabitý skútr se sportovním designem a hbitostí daleko menšího stroje. Velký důraz je kladen na design, kvalitu zpracování, bezpečnost a futuristický uživatelský zážitek. Podrobnosti najdete v detailním popisu.

Provedení RS má stejně jako Allure plnohodnotný systém i-Connect včetně propojitelnost s telefonem a GPS navigace Here Wego. Navíc přidává dvoubarevné provedení, nízký zatmavený větrný štít a sportovní RS doplňky. Další prvky výbavy jsou výkonný kapalinou chlazený motor Peugeot PowerMotion 125i, pokročilý brzdný systém ABS v kombinaci s SBC s automatickým rozsvícením výstražných světel při prudkém brzdění, kompletní LED osvětlení s denním svícením, bezklíčové zapalování s funkcí Find Me, nastavitelný větrný štít a již zmíněný plně digitální palubní systém i-Connect s barevným 5 palcovým TFT displejem.

Umístění Pavilon P přízemí / 022

Peugeot Speedfight 4 125i

Speedfight je jeden z nejživějších sportovních skútrů na trhu, navíc s dlouholetou tradicí, během které si stihnul vybudovat pověst spolehlivého a dobře zpracovaného stroje. Se svojí nízkou hmotností a vysokým výkonem s optimálním naladěním jeho průběhu slibuje pružné zrychlení, což oceníte hlavně v rušném městském provozu. Na semaforech tak necháte všechna auta hravě za sebou! K výborným jízdním vlastnostem přispívá také skvěle naladěný podvozek a pro cesty do neznáma se bude hodit integrovaná příprava pro držák mobilního telefonu nebo GPS navigace RAM Mounts.

Umístění Pavilon P přízemí / 022

Peugeot Streetzone 50i 2T

Model Streetzone sdílí techniku s padesátkou Kisbee, ovšem svým designem a zpracováním míří především na sportovněji založené zákazníky. V roce 2020 se nabízí pouze s novým dvoutaktním motorem s výkonem 3,4 kW, což z něj dělá nejvýkonnější padesátku na trhu. Standardně dodáváme Streetzone s koly o průměru 12" palců, na objednání je možné dodat i verzi s bachratými 10" palcovými koly.

Umístění Pavilon P přízemí / 022

Peugeot Tweet 125i

Tweet je jasnou volbou pro zákazníky hledající značkový, nenáročný skútr. Jeho poměr ceny a užitné hodnoty je prvotřídní!

Mezi hlavní benefity modelu Tweet patří bezesporu velká kola, nenáročná údržba, praktičnost a především spolehlivý provoz. Svému uživateli nabízí komfortní podvozek, lineárně naladěný motor, plochou podlahu s háčkem na zavěšení tašky, úložný prostor pod sedlem s možností otevření z řídítek bez nutnosti vypínat motor nebo uzamykatelnou přihrádku pod řídítky.

Umístění Pavilon P přízemí / 022

PIAGGIO BEVERLY 350IE

Typ motoru: jednoválec, 4T, 4V
Objem motoru: 330 cm3
Výkon: 30,2 koní
Převodovka: automatická
Objem nádrže: 13 l
Brzdy přední: brzdový kotouč O 300 mm s ABS
Brzdy zadní: brzdový kotouč O 240 mm s ABS
Pneumatiky přední: 110/70 R16
Pneumatiky zadní: 150/70 R14

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 795 mm
Pohotovostní hmotnost: 191 kg

Umístění Pavilon P přízemí / 044 Pavilon P přízemí / 061

PIAGGIO LIBERTY 125IE

Typ motoru: jednoválec, 4T
Objem motoru: 124,5 cm3
Výkon: 10,9 koní
Převodovka: automatická
Objem nádrže: 6 l
Brzdy přední: brzdový kotouč O 240 mm s ABS
Brzdy zadní: bubnová brzda
Pneumatiky přední: 90/80 R16
Pneumatiky zadní: 100/80 R14

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 790 mm

Umístění Pavilon P přízemí / 044 Pavilon P přízemí / 061

PIAGGIO LIBERTY 125IE DELIVERY

Typ motoru: jednoválec, 4T
Objem motoru: 124,5 cm3
Výkon: 10,9 koní
Převodovka: automatická
Objem nádrže: 7,7 l
Brzdy přední: brzdový kotouč O 240 mm s ABS
Brzdy zadní: bubnová brzda
Pneumatiky přední: 90/80 R16
Pneumatiky zadní: 110/80 R14

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 760 mm

Umístění Pavilon P přízemí / 044 Pavilon P přízemí / 061

PIAGGIO MEDLEY 125

Typ motoru: jednoválec, 4T
Objem motoru: 125 cm3
Výkon: 15 koní
Točivý moment: 12 Nm
Převodovka: automatická
Brzdy přední: brzdový kotouč O 260 mm
Brzdy zadní: brzdový kotouč O 240 mm
Pneumatiky přední: 100/80 R16
Pneumatiky zadní: 120/70 R14

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 799 mm
Pohotovostní hmotnost: 144 kg

Umístění Pavilon P přízemí / 044 Pavilon P přízemí / 061

PIAGGIO MP3 500HPE BUSINESS

Typ motoru: jednoválec, 4T
Objem motoru: 493 cm3
Výkon: 44,2 koní
Převodovka: automatická
Objem nádrže: 12 l
Brzdy přední: 2x brzdový kotouč O 258 mm
Brzdy zadní: brzdový kotouč O 240 mm
Pneumatiky přední: 110/70 R13
Pneumatiky zadní: 140/70 R14

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 790 mm
Pohotovostní hmotnost: 280 kg

Umístění Pavilon P přízemí / 044 Pavilon P přízemí / 061

PIAGGIO MP3 SPORT 300 HPE

Typ motoru: jednoválec, 4T, 4V
Objem motoru: 278 cm3
Výkon: 24,6 koní
Převodovka: automatická
Objem nádrže: 11 l
Brzdy přední: 2x brzdový kotouč O 258 mm s ABS
Brzdy zadní: brzdový kotouč O 240 mm s ABS
Pneumatiky přední: 110/70 R13
Pneumatiky zadní: 140/60 R14

Rozměry/hmotnost
Výška sedadla: 790 mm

Umístění Pavilon P přízemí / 044 Pavilon P přízemí / 061

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše