GO a Regiontour

Translation is not available.

Vyhodnocení vzácné on-line soutěže

Co je hlavní myšlenkou letošní kampaně veletrhů cestovního ruchu Go a Regiontour? Vzácné maličkosti! Nová komunikační kampaň zapojila do šíření této myšlenky i samotné návštěvníky. Ti měli jeden úkol – říct svůj příběh z cest pomocí jedné fotografie. Sto soutěžících získalo dva lístky na veletrhy, které startují 17. ledna na brněnském výstavišti. Hlavní výhrou je kredit na letenky v hodnotě 10 tisíc korun. Výherní fotografie, kterou vybrala odborná porota, se navíc promítne do kampaně veletrhů Go a Regiontour v roce 2020.

Do online soutěže na vzácné stránce www.vzacnemalickosti.cz se zapojilo přes 2 000 soutěžících. Každý z nich přitom viděl vzácné okamžiky z cest v odlišných situacích. Lidé se podělili o okamžiky z hor, od moře či například z výletu na kole. Nechyběli ani domácí mazlíčci na cestách.

Sto soutěžích získalo vstupenky na brněnské cestovatelské veletrhy. Odborná porota pak vybrala jednu fotografii, která se stane jednou z tváří kampaně těchto veletrhů v příštím roce. A tou je fotka z letní dovolené od Markéty Špůrné (fotografie nahoře). Porota ocenila autentičnost fotografie, pozitivní atmosféru a také fakt, že příspěvek šíří myšlenku #vzácnémaličkosti.


More news from the fair trade

20. 01. 2019 GO a Regiontour S Periscopem nejen do Skandinávie, ale do celého světa

Za pouštní romantikou do Ománu, za ledovci do Kanady, za sopkami na Island a na Nový Zéland, za velehorami do Nepálu a za kláštery do Gruzie. Brněnská cestovní kancelář PERISCOPE Skandinávie vozí turisty do úchvatné přírody a exotických destinací několika kontinentů. Na...

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše