Motosalon

Translation is not available.

Triumph letos udělal z osmistovky Tigeru devítistovku. Zhubl o pět kilo

Britský výrobce Triumph si pro letošek připravil inovované enduro Tiger. Hlavní změnou je zvětšení zdvihového objemu řadového tříválce z 800 na téměř 900 ccm. Maximální výkon však zůstal na hodnotě 70 kW (95 k). Stejným výkonem disponuje i stávající osmistovka, u novinky se však špička výkonové křivky posunula níž. Točivý moment narostl o desetinu. Zároveň je ale motorka o pět kilogramů lehčí.

Trimph letos přichází hned se třemi variantami Tigeru 900. Základní model doplňuje v nabídce cestovněji vybavená varianta GT a více do terému určená  verze Rally. Obě specializované varianty lze navíc pořídit ve vyšší specifikaci Pro, což dává dohromady celkem pět různých modelů. U silničně orientovaných variant jsou tlumiče Marzochi, které jsou u GT a GT Pro plně stavitelné.  Showa dodala shodné, plně nastavitelné komponenty s vyššími zdvihy na modely Rally a Rally Pro. Nejvybavenější  Rally Pro a  GT Pro zahrnují již vyhřívané rukojeti nebo sedla.

Asistenčním systémům teď dodává podklady inerciální měřicí jednotka, modely Pro nabízí quickshifter v základní výbavě, a většina modifikací komunikuje prostřednictvím  sedmipalcového TFT.

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.
Příjmout vše