S elektrokoly MTF máte opravdu maximální dojezd

Expozici Mountfield v pavilonu V nepřehlédnete. Čistý bílý design doplňují elektrokola všech možných barev a designů, včetně lákavých křiklavých modelů. V MTF teamu jsme našli přímo PR manažera Jakuba Danačíka a udělali s ním krátký rozhovor.

Jaká je koncepce vašeho stánku a co jste přivezli návštěvníkům?

Primárně jsme návštěvníkům dovezli nejsilnější integrované baterky na trhu s kapacitou 24,5 ampérhodiny. To znamená dojezd více než 200 kilometrů. Jsou to nejsilnější baterky na českém trhu a je to něco, čím se my pyšníme. Pak zde máme novou generaci, respektive 3. a 4. generaci elektrokol s motory Bosch, což je naprostá horká novinka od prakticky největšího výrobce motorů – firmy Bosch. Jsou to superprémiová elektrokola pro zákazníky, kteří požadují tu nejvyšší kvalitu. Současně tady ale máme elektrokola, která v loňském roce byla velice oblíbená - například skládačky, které začínají s cenou 19,990kč a také další trackingová elektrokola se zadními nábojovými motory. Jinak koncepce naší expozice je pojatá tak, že v uličce, kde jsou zákazníci nejvíce koncentrováni, máme opravdu ty nejšpičkovější modely. Současně na to navazují nejvíce prodávané modely, jako jsou městská elektrokola a kola skládací, která si naši zákazníci v loňském roce velice oblíbili.

Jaký je váš cílový zákazník na elektrokola?

S naším portfoliem jsme chtěli obsáhnout celé spektrum zákazníků, kteří jsou rok od roku mladší a mladší. Například mně je 30 let, s přítelkyní jezdíme taky na elektrokole, takže opravdu limit tam není. Samozřejmě je nějaký mainstream - zákazníci od 40 až neomezeně nahoru k nám na prodejnu chodí nejčastěji. Jinak máme na každé prodejně (56 prodejen v ČR, 18 prodejen na Slovensku, pozn.red.) dva specialisty na elektrokola, kteří jsou cyklističtí nadšenci a opravdu kolům rozumí do posledního šroubku a svoje zkušenosti přenesou na zákazníky.

Dá se to vypozorovat i na tomto veletrhu, jestli je zájem o vaše elektrokola?

Je o ně obrovský zájem. Jsme opravdu nadšení z návštěvnosti našeho stánku. Snažili jsme se expozici udělat čistě, aby právě ta naše elektrokola byla co nejvíce vidět a byly vidět jejich barvičky, ale primárně je náš důraz kladený na kvalitu, design a dlouhý dojezd. Protože realita je taková, že když kolo vezmete do kopce, papírově máte samozřejmě uvedených 200 kilometrů, ale je to jak u auta – v momentě, kdy najedete do kopce, kapacita začne rapidně klesat. Vlastně ten parametr, který zákazníky zajímá nejvíce, je kapacita baterky. A ten můžeme nabídnout opravdu nejlepší na trhu.

Další aktuality z veletrhu