Triumph letos udělal z osmistovky Tigeru devítistovku. Zhubl o pět kilo

Britský výrobce Triumph si pro letošek připravil inovované enduro Tiger. Hlavní změnou je zvětšení zdvihového objemu řadového tříválce z 800 na téměř 900 ccm. Maximální výkon však zůstal na hodnotě 70 kW (95 k). Stejným výkonem disponuje i stávající osmistovka, u novinky se však špička výkonové křivky posunula níž. Točivý moment narostl o desetinu. Zároveň je ale motorka o pět kilogramů lehčí.

Trimph letos přichází hned se třemi variantami Tigeru 900. Základní model doplňuje v nabídce cestovněji vybavená varianta GT a více do terému určená  verze Rally. Obě specializované varianty lze navíc pořídit ve vyšší specifikaci Pro, což dává dohromady celkem pět různých modelů. U silničně orientovaných variant jsou tlumiče Marzochi, které jsou u GT a GT Pro plně stavitelné.  Showa dodala shodné, plně nastavitelné komponenty s vyššími zdvihy na modely Rally a Rally Pro. Nejvybavenější  Rally Pro a  GT Pro zahrnují již vyhřívané rukojeti nebo sedla.

Asistenčním systémům teď dodává podklady inerciální měřicí jednotka, modely Pro nabízí quickshifter v základní výbavě, a většina modifikací komunikuje prostřednictvím  sedmipalcového TFT.