Translation is not available.

Soutěžte se Slevomatem a vyhrajte třeba zájezd do Štýrska

Největší český inspirační a zážitkový portál poprvé vystavuje v Brně. Návštěvníci si na jeho stánku mohou vytočit kredity na kole štěstí a soutěžit o pobyty a zájezdy. Podnikatelům v cestovním ruchu Slevomat radí zaměřit se na to, čím jsou jedineční a odlišují se od konkurence.

„Slevomat letos v březnu oslaví deset let od založení. Při této příležitosti pro naše zákazníky chystáme spoustu akcí, aby si toto výročí užili spolu s námi,“ řekl v pavilonu P Tomáš Háva, Partner Manager společnosti Slevomat.

Předzvěstí oslav je i premiérová účast na veletrhu Regiontour, kterou chce Slevomat podpořit obchod na Moravě, což se zatím daří. „Chodí sem spousta lidí, navštěvují nás partneři, což je vždy příjemné posezení. Přicházejí i koncoví zákazníci, kteří si u nás mohou na kole štěstí vytočit kredity v hodnotě až 500 korun a rovnou je uplatnit v podobě slev. Vyplněním dotazníku se mohou zapojit i do soutěže o ceny, které losujeme každý den. Jde o pobyt v partnerské síti ubytování, u kterého si mohou vybrat termín i místo, nebo poznávací zájezd do Štýrska,“ přiblížil Tomáš Háva aktivity na stánku.

Sleva podpořená jedinečným zážitkem

Společnost Slevomat za desetiletí své existence prošla výraznou proměnou. V průběhu let se totiž ukázalo, že jen samotná sleva jako fungující byznys model nestačí, ale je potřeba k ní přidat něco víc.

„Vykročili jsme jiným směrem, není to už o slevě, ale o zážitku a inspiraci. Nabídky jsou stále výhodné, ale vždycky k ubytování přidáváme něco navíc. Lidé si u nás koupí pobyt třeba v Beskydech a začnou se rozhlížet, co by v okolí mohli dělat. U nás se mohou inspirovat k dalším zážitkům a najít různé nabídky, tipy na restaurace nebo třeba muzea. Cílem je zajistit pro zákazníky kompletní nabídku služeb tak, aby svůj pobyt využili co nejlépe,“ popsal Tomáš Háva současnou podobu inspirativního a zážitkového portálu.

Tato strategie se vyplácí. Zatímco jiné slevové portály skončily, Slevomatu prodeje každým rokem rostou. „Po celou dobu existence zaznamenáváme nepřetržitý diametrální růst, a to jak v počtu zákazníků, tak v objemu prodeje. Máme základnu 2,5 milionu aktivních uživatelů, kteří u nás nakupují. Spousta online portálů nám tuto rozsáhlou databázi závidí. Můžeme lidem nabízet služby přesně na míru, i proto nás řada partnerů využívá ke své propagaci,“ podotkl Tomáš Háva.

Spolupracující podnikatelé z oblasti cestovního ruchu si podle něj už zvykli, že nejde jen o slevy, ale o unikátnost nabídky. „Vždycky partnerům radíme, aby byli něčím jedineční, trochu jinak se prezentovali. My se snažíme, aby naše nabídka byla pestrá. Proto jim pomáháme vyzdvihnout právě to, co je odlišuje od konkurence. Podporujeme je v nalezení a zviditelnění jejich jedinečnosti,“ zdůraznil. O možnostech obchodní i marketingové spolupráce Slevomat jedná i na stánku na veletrhu Regiontour, kde vystavuje spousta jeho potenciálních partnerů.